05 Νοεμβρίου, 2012

† 10 Απριλίου 2010 G&L.B

Σήμερα το Gothic Lolita Bible, Vol 36 μπήκε προς πώληση!
Επιπροσθέτως, ανέβασα και νέες φωτογραφίες μου στην ιστοσελίδα του Moi meme Moitie!

Τώρα ξέρετε στο περίπου, που ανήκει η καθεμία!

Έχω 2 φωτογραφίες με EGA.

 Eπειδή το G&LB δεν τύπωσε ολόκληρο το αρχείο μέχρι τα πόδια μου,

έβαλα μόνος μου τη φωτογραφία στο Monologue†Garden. 
Οπότε τώρα υπάρχει για τα μάτια όλων..
Και βλέπεται και τις νέες μπλέ κάλτσες στα νέα μου προιόντα!!
Ήθελα όλοι να το δουν αυτό!!


 Η κορδέλα που δένει μέχρι επάνω, είναι ελαστική, χωρίς κίνδυνο να γλυστρίσει και να πέσει.
Επειδή οι μπλέ κάλτσες φαίνονται έντονα στο μάτι, μαζί με τα υπόλοιπα, 
αν σας αρέσει το μπλε, τότε είναι κάτι που επιβάλλεται να αποκτήσετε!

Το σχέδιο υπάρχει και σε μια ποικιλία άλλων χρωμάτων.

Θα τεθούν προς πώληση, σε λίγες μέρες.

Επίσης, το Madousho, θα πρέπει σύντομα να φτάσει σε όλα τα μέλη του Mon Amour.

Χαίρομαι που λαμβάνω τις σκέψεις και τις εντυπώσεις σας.
Τα μεγάλα γράμματα είναι πολύ ευπρόσδεκτα!

-Μάνα-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate