22 Νοεμβρίου, 2012

† 24 Φεβρουαρίου 2011 New Series

Στο Game Lab που κυκλοφορεί στις 13 μαρτίου βγαίνει μια νέα σειρά!
Θα έχω τη δική μου στήλη για λίγο, Mana-Sama Guest Talk
 Πρίν από αυτό ήμουν μέρος άλλης στήλης για τη Visual kei σκηνή και ανέβαζα στο Monologue†Garden διάφορα άρθρα σχετικά με κονσόλες παιχνιδιών.

 Οι συγγραφείς του περιοδικού βλέποντάς το, προτείνανε οι ίδιοι κάτι σαν "με τόσο πάθος για τα παιχνίδια γιατί δεν κάνεις ο ίδιος μία δική σου σειρά?" Εκείνη τη στιγμή και εγώ σκέφτηκα "δεν μπορώ να πετάξω την αγάπη μου για τα παιχνίδια" οπότε το "Ευχαρίστως, φυσικά" ήρθε αμέσως και μάλιστα κάναμε πρόοδο ακόμη και για το επόμενο τεύχος!

Και την προηγούμενη υπήρχε μια συνάντηση στην Ακιχάμπαρα, σχετική με κονσόλες και παιχνίδια, και μιας και είχα καιρό να παρευρευθώ ήταν σχεδόν νοσταλγική.

Επίσης μου είπανε ότι ο μονόλογός μου παλαιότερα για το 3DO ήταν πολύ καλός, οπότε θα έχω να πω πράγματα και για αυτό! Στο πρώτο κιόλας τεύχος.

Θα είναι κάπως αναμνηστικό, αφου θα είναι αφιερωμένο στην αγαπημένη μου κονσόλα.

Στα επόμενα τεύχη όμως θα μιλήσω για μια ποικιλία παιχνιδιών και consoles.

Όσοι με διαβάζετε τώρα πιθανότατα να μην έχετε και ιδέα από παιχνίδια,
(είμαι λίγο μανιακός με αυτά, τι θα σκέφτεστε κυρίες μου?)

Από εδώ και πέρα όμως, ίσως ανακαλύψετε και εσείς το ίδιο πάθος με μενα, διαβάζοντάς με?

Δεν είναι καλό να απεχθάνεστε πράγματα, όπως τα παιχνίδια.
Ο κόσμος του παιχνιδιού, είναι τέχνη.
Εγώ προσωπικά θα σας οδηγήσω σε αυτόν τον κόσμο.

Και επειδή θα υπάρχουν αποκλειστικές φωτογραφίες σε κάθε τεύχος, έχετε ένα ακόμη λόγο να το παίρνετε κάθε μήνα!
( Προσπάθησα να κάνω ένα αστείο με την εικόνα, αλλά μάλλον δεν μου βγήκε)  (@_@)

 -Μάνα-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate