07 Νοεμβρίου, 2012

† 28 Ιουλίου 2010 Εκδήλωση DS2 fair

 H εκδήλωση για το DS2 Guitar Fair τριγυρίζει ακόμη στο μυαλό μου οπότε κρυφά πετάχτηκα μέχρι το Shibuya ESP Craft House.
 Σε μία γωνία του καταστήματος βρισκότανε τα πάντα τα σχετικά με την εκδήλωση!!
Οι σταυροί στις κιθάρες μου ήταν περήφανα φωτισμένες. Ρώτησα κάποιο υπάλληλο και μου απάντησε ότι η συγκεκριμένη σειρά είναι ιδιαίτερα δημοφιλής.

Και ότι πολλά άτομα αρπάζουν την ευκαιρία να τις ξαναδούν από κοντά.


Βέβαια σε εκείνο το τελευταίο live χρησιμοποιήσα και εγώ την Cross Ray

όταν εμφανίστηκε το φως της στο σκοτάδι ήταν ένα όμορφο συναίσθημα.
Έμπαινα την ώρα που άναβε.

Έτσι λοιπόν , όπως έφευγα από τη σκηνή, αφού ο διάδρομος ήταν τόσος σκοτεινός φώτιζε τουλάχιστον ένα μέτρο μακρυά, σαν φακός, :)


Νομίζω αυτό βοήθησε και τους υπόλοιπους!


Η εκδήλωση λήγει σε 3 ημέρες οπότε βιαστ
είτε να πείτε " αντίο summer DS2 Guitar Fair ! "
Το κατάστημα πουλάει και τα σχετικά μπλουζάκια.

Κάποιος θα μπορέσει να πάρει και στα χέρια του μια πλακέτα με τις πολύχρωμες υπογραφές και των 15 , ήταν εκείνη που κρατούσα στο προηγούμενο άρθρο μου!


Oι λεπτομέρειες υπάρχουν και στην ιστοσελίδα τους.


Νομίζω θα βιαστήτε αφού είναι μόνο 3 μέρες ακόμη και το γιγάντιο πόστερ μου όπως και οι φωτογραφίες που θα βγάλετε θα είναι η λεία σας.


-Μάνα-


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate