27 Ιανουαρίου, 2013

† 6 Σεπτεμβρίου 2011 FP!

Αυτή τη στιγμή,
από μια δισκέτα δέκα χρόνων,
αγωνίζομαι να μεταφέρω την αναμνηστική, μουσική μου δουλειά των τελευταίων δέκα χρόνων στο Mac μου.

Αυτή είναι η παρούσα κατάσταση του παλιού  Legacy Floppy Disk.

Επιλέγω τα τραγούδια των Moi dix Mois που θέλω να αποθηκεύσω,
βάζω τη δισκέτα στο μηχάνημα,
τώρα φορτώνει!
Και να τι μήνυμα μου βγάζει!





Η απαίσια δισκέτα!
Θεέ μου!
Έχει μετατραπεί σε απολίθωμα...

Ding!
Γα~μώτο.
Είναι στο νεκροκρέβατο του...
Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να το ψάξω άλλο...


Παρ' όλα αυτά νομίζω ότι έχω κάνει ένα αντίγραφο.

Προς το παρόν διαβάζω πως να κάνω το αντίγραφο ώστε να αποφύγω περισσότερα προβλήματα.

Είναι τρομερό...

Αν χρειαστεί να αντιγράψω όλα τα δεδομένα ακούγοντας τα,
θα μου πάρει ατελείωτο χρόνο...

Κάθε φορά που φορτώνω τη δισκέτα,
με πιάνει κρύος ιδρώτας.

Μιας και η μουσική δε φορτώνει ακόμα,
η μάχη με τη φοβερή δισκέτα δεν έχει τελειώσει...

Κι έτσι λοιπόν, βασανίζω το μυαλό μου με αυτή την επαναδιευθέτηση των παλιών τραγουδιών.


-Μάνα-


Τη μετάφραση επιμελήθηκε η Popi Kara (Goblin)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate