11 Ιανουαρίου, 2013

† 7 Ιουλίου 2011 the Star Festival

Αυτή τη στιγμή είμαι στο δωμάτιο μου και εργάζομαι πάνω σε διάφορα πράγματα για το live του Αυγούστου.

Για να διώξει τον πόνο από ένα κουρασμένο κορμί
η KIRIN "From the World's Kitchen" έβγαλε ένα νέο προιόν το "Salty Lychee".


Υπήρχε ήδη ένα ενεργειακό ποτό που λεγόταν "Kirin Post Water,"
αλλά μου άρεσε πολύ η γεύση του λίτσι.
Μάλλον δεν είχε και μεγάλη απήχηση όμως κι έτσι δεν πούλησε.
Αναρωτιέμαι αν το γνωρίζατε αυτό..

Τώρα για 'μένα που κυκλοφόρησε το Salty Lychee είναι σαν την ανάσταση του Post Water! κι έτσι με κάνει να αναπολώ αυτή η ψευδαίσθηση.

Μου φαίνεται οτι το Salty Lychee είναι και λίγο γλυκό
και όταν είμαι κουρασμένος, και εφόσον τα γλυκά είναι ό,τι καλύτερο, άρα μάλλον με συμφέρει.

Την αλμυρή σειρά δεν τη βρίσκεις εύκολα και στα μαγαζιά.
Αναρωτιέμαι πόσο θα κρατήσει...
Και η Wilkinson's dry ginger ale  έβγαλε πρόσφατα νέο μπουκάλι!
Χαίρομαι κι ελπίζω να κρατήσει για πολύ..

Προσεύχομαι στον παράδεισο...


-Μάνα-

Τη μετάφραση επιμελείται η Popi Kara.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate