07 Οκτωβρίου, 2013

† 7 Iανουαρίου 2012 Νοσταλγία

Μιας και πέρνω μια ανάσα από τότε που επέστρεψα
ας μιλήσουμε λιγάκι για την Πρωτοχρονιά ..

Για αυτούς που γνωρίζουν ήδη, ο δεύτερος που σόκαρε τη Χιροσίμα , ο ξάδερφός μου Κάτσουο, με το visual kei, με πήρε μαζί του σε μαγαζί με οκονομιγιάκι, εκεί που πηγαίναμε από το Λύκειο!

Ταίριαξα το χρώμα των μαλλιών μου με σόδα πεπόνι!

:D

Επίσης, και κάτι άλλο σημαντικό της Πρωτοχρονιάς.. έφτιαξα Μότσι!
Για τη πρώτη μέρα του χρόνου πρέπει να το φάμε όλο έτσι?

Tα παιδιά της αδερφής μου να μου φωνάζουν 
ότι με τέτοια μαλλιά θύμιζα το "Humanoid Monster Bem!"
Αν τα είχα εκείνα, όλα θα ήταν τέλεια!

Κακός!
Oh gannnndaa!

Έχω και άλλα να πώ αλλά στην επόμενη ευκαιρία.

-Μάνα-

Τη μετάφραση επιμελήθηκε η δεσποινίδα Αγγελική Ασημάκη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate