14 Ιανουαρίου, 2014

† 4 Ιουνίου 2012 TD Δεύτερο μισό ολοκληρώνεται!



Το τελευταίο TD ημερολόγιο έφτασε με ασφάλεια σε ένα τέλος αγάπες μου!
Τώρα για να το έχω πλήρως τελειωμένο, πρέπει να κάνω τις τελικές διορθώσεις.
Έχω απορροφηθεί αυτό το μήνα τελείως με τις ηχογραφήσεις αλλά κατάφερα επιτέλους να ξεπεράσω τα μεγαλύτερα εμπόδια!

Σχετικά με τις ηχογραφήσεις μου, κάθε μέρα έπρεπε να καταβάλω πολλή ενέργεια, έτσι για τελευταίο δείπνο την τελική μέρα στο στούντιο για να δυναμώσω είχα χέλι!


Αυτή τη μέρα για να γιορτάσουμε το κλείσιμο της ηχογράφησης, ο μικρός μου φίλος έκανε ένα cosplay του Reprise και έβγαλαν χαρούμενες και ενοχλητικές αναμνηστικές φωτογραφίες με τα μέλη και τον τεχνικό υπεύθυνο ηχογράφησης.

Πιθανότατα θα ανεβάσω τις φωτογραφίες στο τελευταίο digital madusho για να τις δείτε.
Παρόλα αυτά, τώρα δεν θέλω να αποσυγκεντρωθώ έτσι το mastering είναι η τελευταία πιο σημαντική πινελιά.
Πάντως, αυτή η εβδομάδα είναι το απόγειο!

υ.γ. τα: JaMe's αγγλικές σελίδες (έκδοση USA, έκδοση Canada, έκδοση UK, έκδοση Australia) έχουν ανεβάσει ένα ζωντανό ρεπορτάζ από το SAKURA-CON του Απριλίου.







-Mάνα-


τη μετάφραση επιμελήθηκε η Ελενα Αρχοντάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate