06 Σεπτεμβρίου, 2014

† 27 Νοεμβρίου 2012 Clandestine Meeting ~Πειρασμός του Ρόδου~

Εσύ κι εγώ στο μυστικό ροδόκηπο.
Χαίρομαι που περάσαμε μαζί τόσο υπέροχες στιγμές.

Η MOI-MEME-MOITIE ξεκίνησε πριν 13 χρόνια,
πώς πέρασε έτσι ο καιρός...

Εξακολουθείτε να αγαπάτε την Moi-meme-Moitie με τον ίδιο τρόπο του παλιού καιρού.
Επίσης, όσοι από σας την γνωρίσατε πρόσφατα,
φαίνετα ότι είσαστε λίγο ντροπαλοί να πείτε κάτι.
Μη σας απασχολεί αν μας ήρθατε σχετικά πρόσφατα.
Τα πράγματα που μπορείτε να βρείτε στην Moi-meme-Moitie
είναι πράγματα στα οποία αρχικά σσυνδύασα με το γούστο μου και έδεσα μαζί να γίνει η Moi-meme-Moitie αυτή που είναι,
έτσι χαίρομαι πολύ για τα πράγματα της Moi-meme-Moitie που αγαπάτε.

Το να είμαι σε θέση να γνωρίσω τις σκέψεις σου
σε αυτό το μυστικό μέρος
μοιάζει με όνειρο, αν και δεν είναι.
Για μένα είναι ένα μέρος που δεν θα μπορέσω ποτέ να αντικαταστήσω.
Επίσης, το ζεστό σου άγγιγμα είναι κάτι που δεν σβήσει ποτέ από μέσα μου, ακόμη και τώρα.

Το 2002 ξεκίνησα να χρησιμοποιώ τη Moi-meme-Moitie σαν μια έκφραση ήχου στο δικό μου συγκρότημα των Moi dix Mois.
Εφόσον γράφω στην αυτοβιογραφία μου για την περίοδο αυτή των 10 χρόνων,
αυτή τη στιγμή εκείνες οι διάφορες σκέψεις καθ’ όλη τη διάρκεια του συγκροτήματος από τότε μέχρι τώρα ανασταίνονται μέσα μου
και μια τέτοια στιγμή, οι ζεστές σας λέξεις που έλαβα στο clandestine meeting με κάνουν να θέλω να προσπαθήσω για το καλύτερο με την καρδιά μου.
Καθώς γράφω αυτά αρχίζω να κλαίω.

Επίσης,
Είπα στο live του Σεπτεμβρίου ότι θα εξέδιδα την αυτοβιογραφία μου σύντομα, ήταν κάτι που είχε ανακοινωθεί ότι θα έβγαινε τον Δεκέμβριο,
αλλά το να ξαναζήσω τη μισή μου ζωή από την αρχή έχει αποδειχτεί όχι και τόσο εύκολο να αποτυπώσω στο χαρτί.
Για να ξεσκεπάσω τα θολά σημεία των αναμνήσεών μου πρέπει να τις ξαναζήσω και να μιλήσω με κόσμο που με είχε επηρεάσει στο παρελθόν και για χάρη όλων αυτών χρειάζομαι παραπάνω χρόνο.
Επίσης, στη ζωή, εάν υπάρχει φως υπάρχουν επίσης και σκιές,
έτσι με το μπέρδεμα αυτό των σκέψεων έπρεπε να σταματήσω το γράψιμο...

Μια αυτοβιογραφία δεν είναι απλά κάτι που συμβαίνει μια φορά στη ζωή.
Είμαι πολύ ευγνώμων στις εκδόσεις Sansai που μου έδωσαν την ευκαιρία να εκδώσω κάτι τόσο σημαντικό για μένα.
Εφόσον συνθέτω ένα σημαντικό γραπτό για τη μισή μου ζωή παρακαλώ καταλάβετε ότι είναι κάτι που θέλω να μοιραστώ πιο πολύ χρόνο με τις σκέψεις μου.

Έτσι δεν θα είναι στην ώρα της για τον Δεκέμβριο.
Λυπάμαι πολύ...

Το άρθρο αυτό κατέληξε να γίνει αρκετά μακρύ.

Αυτή τη στιγμή με τις σκέψεις και τα συναισθήματα από το Clandestine meeting στην καρδιά μου
Θέλω να κοιτάξω προς το μέλλον.

Σε όλους εσάς που αγαπάτε τους...
Moi-meme-Moitie
Moi dix Mois
και,
MALICE MIZER

Je l'aime Parlez-moi D'amour Embrassez-moi Je l'aime


Μέχρι να συνεχίσει αυτός ο κόσμος...

Οπωσδήποτε, στείλτε μου email.
Εάν αγαπάτε τον κόσμο που φτιάχνω
με σχετικές λέξεις
Θέλω κάποιον να με οδηγεί στο μέλλον.

A continuation to what seems like a dream, but isn't...


Μάνα





(Την μετάφραση επιμελήθηκε η Ελενα Αρχοντάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate