19 Νοεμβρίου, 2014

† 9 Σεπτεμβρίου 2013 Ο κόσμος λάμπει μπροστά από τα μάτια μου +






Τελικά δροσίζει!

Μιλώντας γι’ αυτό, αισθάνομαι τόσο αναζωογονημένος, ώστε νωρίς τα πρωινά και αργά τα βράδια είμαι σε θέση να πάω για περπάτημα αυτές τις μέρες.

Οταν πάω για περπάτημα παίρνω μαζί μου και την φωτογραφική μου μηχανή PENTAX που έλαβα σαν δώρο λίγο καιρό πριν!

Το στυλ ειναι σαν την Countach Diablo,
(στα πιο βαθιά μου αισθήματα)
και η γραμμή μπροστά σχεδόν μοιάζει με το καπώ ενός αυτοκινήτου.



Επίσης, το πάνω μέρος είναι τόσο όμορφο που όταν το κλικάρεις να ανοίξει είναι ήδη έτοιμο το φλας σαν το φως ενός μεγάλου αυτοκινήτου!



Οταν είμαι σε θέση να κάνω πράγματα σαν αυτό με ένα μόνο φακό νοιώθω τόσο όμορφα μέσα μου.

Η compact ψηφιακή μου φωτογραφική μηχανή ήταν η βασική μου φωτογραφική μηχανή μέχρι τώρα, αλλά η αντίδραση του φακού αρχίζει να μου αρ΄σει και τώρα τις χρησιμοποιώ καιτ τις δύο!

Ωωω,
Επίσης χρησιμοποιώ την φωτογραφική μηχανή του iPhone μου κι αυτό μας κάνει τρεις, δεν είναι (^з^)-☆!!

Λοιπόν, χρησιμοποιούνται για διαφορετικές ρυθμίσεις και σκοπούς.

Μιλώντας για αυτό,
οταν περπατάω με τη φωτογραφική μηχανή μου με τον ένα φακό δεν μπορώ να πάψω να νοιώθω σαν ένα κορίτσι της φωτογραφίας, έτσι ίσως αυτό να ειναι η αρχή του αγοριού της φωτογραφίας!

Αλλά δεν μου αρέσει στην πραγματικότητα ο ήχος του αγοριού της φωτογραφίας…

Τι κι αν με αποκάλεσα τον Σκοτεινό Αριστοκράτη της Φωτογραφικής Μηχανής (χαμόγελα)

ΟΙ εικόνες που πήρα αυτή τη φορά από τη φύση που στέκεται ήσυχη μέσα στη φασαρία της πόλης.
Δροσερό φυσικό φως λάμπει ανάμεσα στα φυλλώματα…



Κάποια στιγμή στο μέλλον, θα ήθελα να πάρω φωτογραφίες της γοτθικής ατμόσφαιρας των παλιών κάστρων και ερειπίων στην Ευρώπη.
Εάν το έκανα αυτό, θα αντικόπτριζε τη δουλειά που κάνω, δεν είναι!

Αυτός ο κόσμος μεταμορφώνεται…

ουφουφουφουφ…


υ.γ.
Δώρα φτάνουν στο στούντιο και σταθερά φτάνουν στα χέρια μου.
Σας ευχαριστώ!


Μάνα


2013/09/09 (Δευτέρα) 18:51:04



(Μετάφραση: Ελενα Αρχοντάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate