13 Δεκεμβρίου, 2014

† 1 Αυγούστου 2014 Από τον Σεθ

Ελαβα ένα σχόλιο από τον Σεθ-kun.

---------------------------------------------------------------------

Να συμπληρώσω ότι εγώ, ο Σεθ, λυπάμαι ειλικρινά που βρέθηκα στο νοσοκομείο και έπρεπε να αναβληθεί το live.
Νοιώθω πολύ ταραγμένος, αλλά τα ζεστά σας σχόλια και τα μηνύματά που λαμβάνω από τον καθένα σας με δίνουν τεράστια δύναμη.
Χάρη σε όλους εσάς πάω καλά αναρρώνοντας ακόμη κι αν είμαι στο μετεγχειρητικό στάδιο.
Στέλνω τα χαιρετίσματά μου, καθώς θα ανταποκριθώ με τη ψυχή μου γεμάτη σε όλους όσους περιμένετε με ανυπομονησία την εμφάνιση που μετφέρθηκε σε ημερομηνία του Σεπτεμβρίου.
Πάντως, τώρα αναρρώνω γρήγορα και θα βάλω τα δυνατά μου να τραγουδήσω με όλη μου τη δύναμη.

Σεθ

---------------------------------------------------------------------

Οπωσδήποτε, χαίρομαι που αναρρώνει καλά.

Μάνα





(Μετάφραση: Ελενα Αρχοντάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate