16 Νοεμβρίου, 2014

† 28 Απριλίου 2013 Φωτογράφηση

Γειααααα~ Πώς είσαστε!

Εκανα μια φωτογράφηση για το Gothic & Lolita bible!

Δείχνω τα μπράτσα μου σε τελείως καλοκαιρινή εμφάνιση~. .+:。(*^-')b Yay!

Αφού δεν έχω καθόλου χρώμα...
έχει μια αίσθηση “ένα θέμα άγριας αγάπης και λύπης σε λευκό δέρμα~”. γελάκια

Αυτή τη φορά
EGAx1
EGLx2
είναι τα τρία βασικά.

Περιμένετε την κυκλοφορία τον άλλο μήνα!


υ.γ.
Εάν ήταν να μιλήσω για την πρόοδο της αυτοβιογραφίας μου...
Εχω πολλές μοναδικές εκφράσεις στον τρόπο γραφής μου,
(ίσως θα μπορούσατε να το ονομάσετε σε μοναδική απόδοση γλώσσα του Μάνα...?)
και έχω πάρει κριτικές στη θεωρία έκδοσης από τον εκδότη ...(>_<)
Ετσι τώρα κάνω διάφορες διορθώσεις, κλπ...

χμμ~ Ημουν πολύ καλός στις Γιαπωνέζικες λέξεις・゚゚・(´Д⊂ヽ


Θα βάλω τα δυνατά μου~. (o^_^o)V


Μάνα





(Μετάφραση: Ελενα Αρχοντάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate