25 Νοεμβρίου, 2014

† 15 Οκτωβρίου 2013 Game Lab Τεύχος Νοεμβρίου



Αυτό το μήνα στις 16 Οκτωβρίου, το
GAME LAB
~Mana-Sama's Deep Game inferno~
θα κυκλοφορήσει!

Αυτή τη φορά θα γράφω μια αναφορά για το πώς μου φάνηκε το Tokyo Game Show 2013 που διοργανώθηκε κάποιες μέρες πριν!!!

Θα κάνω μια ελαφρά σκληρή αναφορά στην τελευταία τεχνολογία στις κονσόλες νέας γενιάς!

Επί τη ευκαιρία, αυτή η φωτογραφία μου τραβήχτηκε μπροστά από ένα τανκ που ήταν στην έκθεση στο Game Show.
Στην πραγματικότητα, αγαπώ ο,τιδήποτε σχετίζεται με στρατιωτικές υποθέσεις!
Αν και πραγματικά δεν μου αρέσει να επιβαίνω σε αεροπλάνα, αγαπώ πάρα πολύ τα ίδια τα αεροπλάνα~.

Τα τελευταία χρόνια έχω πετάξει ένα 787!
Στην πραγματικότητα, ήμουν σε θέση να επιβεβαιώσω σύσταση υπέροχης πτήσης ρωτώντας διάφορες ερωτήσεις σχετικά με το 787 ένα ηλικιωμένο κοντά σε μένα και στην καμπίνα πληρώματος.
Είναι μια μανία κατά κάποιο τρόπο ή θέμα μανίας CA (χαμόγελα)

Χάρη στις γνώσεις τους για το 787 μπορούσαν να μου απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις μου και να μου πουν τα μυστικά του, έτσι ήμουν πολύ τυχερός.
Αλλά [όπως και να το δεις],
είναι σπουδαίο να συνηθίζεις στο να είσαι πιο δεκτικός μέχρι ένα σημείο χωρίς να σε ενδιαφέρει τι νομίζουν οι άνθρωποι του περιβάλλοντός σου γι’ αυτόt~.

Αν και πρόσφατα το 787 έχει παρουσιάσει κάποια θέματα.

Και ανάμεσα σε αυτά, η JAL έχει ανακοινώσει ένα καταπληκτικό airbus A350!!!
Στ’ αλήθεια!
Όσο για τη διοργάνωση...

Είναι ένα μυστήριο...

ουφουφουφ...


Πίσω στο θέμα μας,
Το game report θα είναι γεμάτο από πολύ σπάνιες φωτογραφίες,
και νομίζω ότι θα μπορέσετε να δειτε μια μυστήρια φωτοφραφία!

Οπωσδήποτε, όσοι από σας ενδιαφέρεστε στις κονσόλες νέας γενιάς!

Παρακαλώ να ελέγξετε τα περιεχόμενα του Game Lab!

Διασκεδάστε!


Μάνα

(Μετάφραση: Ελενα Αρχοντάκη)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate